123456789

Hm. Det var något jag tänkte skriva om. Men jag minns inte vad det var.
Jo! Det gör jag visste!

Att sommarlovet jämt går så himla fort. I början tänker man: Shiet, nu när det är sommar och då kan jag göra massor av saker. Jag ska springa minst en gång i veckan också kan jag göra smoothies och kanske läsa massor och ha picknickar och grilla med vänner och allt ska bli så bäst!
Sen är det alltid något som kommer ivägen, och sätter käppar i hjulet. Det kan vara en snorig näsa, brist på hallon,
brist på tid, brist på varmt klimat, bortresta vänner eller något helt annat. Oavsett vad blir det aldrig som man tänkt sig och det är lite småjobbigt tycker jag.             
Eller, kom jag på! När det faktiskt blir så bra som man har tänkt sig ska det alltid vara någon eller något som inte håller med, sätter sig på tvären och förstör allt.
 
Kan det aldrig bara få vara helt perfekt?

Med detta menar jag inte att jag är missnöjd över mitt sommarlov eller över tillvaron. Det är bara så mycket som jag hade velat hinna med, men nu är det försent.

Kommentarer
Postat av: Lajsafonajsa

Du satte just ord på mina känslor Emma!

2007-08-20 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0