massa.

Massa känslor. Glädje, besvikelse, förväntan, ilska, oro, längtan. Det blir lite för mycket av allting.

Nu är jag tillbaka efter en vecka i sommarstugan. Det var riktigt nice att vara där och bara koppla av. Om en vecka börjar skolan, jag ser faktiskt fram emot det, även om jag gärna hade varit ledig tio veckor till.
Det här lovet har gått sjukt fort, fast jag tycker inte att jag har gjort nånting. Men när jag tänker efter så har jag det. Massor. Och jag lever fortfarande i någon sorts paralell- STG värld där jag hela tiden tänker: Nu är det lunch, nu slutar drängarna, nu är det godnattsaga. Ge mig allt det där!

Det finns så mycket musik som beskriver alla mina känslor så klockrent. Och jag får ont innuti när jag lyssnar på vissa av dom. Aj.
I had to find you, tell you i need you. Men jag hann inte.

Nu har iallafall Lajsa kommit hem, imorn ska vi leka :D Och imorgon kommer även Martini hem :D Nice att ha dom tillbaka i Sverige.

Häddå!

image16
Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Hp

Fin fin bild. ha en bra kväll :)

2007-08-14 @ 20:08:37
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0