On the radio.

Ett alltför underskattat tidsfördriv är att lyssna på radio. Den här sommaren har jag lyssnat mer än någonsin, på allt möjligt. Främst P3, P3 in my heart säger jag bara. Jag har även lyssnat på sommar i P1 allar dagar jag har kunnat. Med risk för att verka äldre än jag är måste jag säga att det nog är ett av de bästa radioprogrammen som finns, och det finns inget mer somrigt än när vinjetten rullar igång. Idag var det Howlin Pelle som var sommarvärd. Det var det vettigaste och roligaste på länge. Tack pelle. Han pratade om jantelagen, livet som rockstjärna och hur det är att växa upp i Fagersta.
Det var bra.

Nu ska jag fika, och sen bär det av ut mot bushen till Martini! :D

image17
Stencool.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt tjej.

2007-08-18 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0