Dagen.

Min dag har varit rolig, men seg och jobbig. Jag tror jag ska somna i stolen. Förresten trodde jag att jag skulle somna för tre timmar sen när jag kom hem från dansen. Det är så intensivt dansuppvisningshelgen. Klockan 11 började repet. Halv tolv var min del klar. Ca. Klockan kvart över 5 var det min tur att dansa. För att slå ihjäl dessa ungefärliga 5 timmar har jag: Suttit, ätit för lite och tittat. Sen kommer man hem och får höra sin mormors hela barndomshistoria fast man vill lägga sig och sova och äta ett packet panodil mot huvudvärken som troligtvis beror på vattenbrist och mot mitt kroniska halsont. Jag har druckit för lite idag. Men det var roligt.

Något som inte är roligt är att höra att man är tråkig.
Det får jag höra ganska ofta. Det är synd om mig.

Kommentarer
Postat av: M

vad är det för fjant som säger att du är tråkig? du är ju en av de roligaste jag känner!!

2007-12-08 @ 22:02:34
Postat av: Josefine

Det får jag också höra.

2007-12-10 @ 16:54:53
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0