Jag är Kryptisk.

Jag vet att det är riktigt irriterande ibland att läsa kryptiska inlägg. Men jag tänker skriva ett iallafall, för att jag måste göra av mina tankar någonstans. Tur att du inte behöver läsa om du inte vill.

Först var jag tacksam, sorgsen och besviken.
Sen härom dagen blev jag  irriterad, arg och kände mig övergiven.
Natten efter det drömde jag att jag var lycklig vilket fick mig att inse att jag inte hade någon rätt till att vara arg.
Nu är jag tillbaka på tacksam och har lagt till saknad i listan över känslor som jag motvilligt känner.

Jag har förresten ingen rätt till någon av dessa känslor i dethär fallet, och det vet jag om. Men jag känner det iallafall.
Jag ska sluta älta.


 
Nu, back to buissnes. Jag har läst ut den sista Harry Potter. Det var verkligen med sorg jag stängde boken en sista gång. Snyft och suck. Vilken bok ska man nu längta efter så man nästan spricker av nyfikenhet?

Kommentarer
Postat av: M

På HPfronten kan jag trösta dig med att Hajdan tror att hon kommer skriva fler böcker om barnen. På den andra fronten vet jag inte vad jag kan trösta dig med. Men like u alot u know!

2007-12-02 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0