Kära dagbok.

Igår var jag på Särimner. Först lucia i kyrkan med familjen. Det var bra, har varit bättre. Hände mycket roligt och intressant ex, satt en exakt kopia av David i Sugarplum framför mig. Han var bara lite mindre, annars var det på pricken. Han hade en likadan duffel som jag tänkte köpa förra året. Om jag bara hade köpt och haft på mig den kunde vi ha haft en anledning att prata med varandra. Det hände mycket annat roligt också, men det orkar jag inte räkna upp just nu.

Senare gav jag mig iallafall iväg till gamla elverket och mina kära vänner Lisa och Martina. Vi såg på Tallest man on earth, han är alltid lika bra. Sen gick vi på improvisationsteater på dalateatern, det var jätteroligt! Bla. sjöng de en låt om köttfärs. Vi fick glögg också.

SEN! Kvällens höjdpunkt. Silverpennies!
De är verkligen hur bra som helst. Jag är kär i allt och alla när jag hör och ser dem.
De var massa bakanta ansikten på gamla elverket, fast det var inte så mycket folk. Alltså, de som var där kände jag igen. Ex, den snygge organisten (alltid lika tjusig), en av de tre (som egentligen inte alls är en av de tre) mfl.

Det var en bra kväll iallafall.
Idag är jag ledig. Snart ska jag på friskis.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Lajsafonajsa

Jag undrar om organisten (förutsatt att vi pratar om samma organist) är frikyrklig.

2007-12-14 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0