"Mitt största problem är att jag blir så charmig när jag är nervös"

- Elias Åkesson.

Och det stämmer så in i vassen. Han är så charmig att jag skulle kunna falla ihop i en hög och sluta andas om det inte vore för att jag helt enkelt inte vill det. Ivilketfall så är han bäst och wizzkidsen är inte helt fel dom heller.
Julkonserten var det bästa som jag har gjort på länge. Och den innan försvunna julstämmningen har nu letat tillbaka sig in i min kropp tack vare dessa underbara män. Och de spelade bara typ 5 jullåtar. Jag fattar inte hur de lyckas.

Någon annan som är bra är ju också The Tallest man on earth. Han är så cool att jag inte ens vill dra en liknelse med någonting.

Tack mamma och pappa för biljetten, det var en riktigt bra julklapp!

Om exakt 23 timmar och 3 minuter är det julafton.
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: rebecca

53 minuter* rätt ska vara rätt å så.höhö.

2007-12-23 @ 11:07:15
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: M

åh! du beskriver bra emma :D det stämmer på pricken!

2007-12-29 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0