Okejokej...

Jag erkänner! Jag finner mig intresserad av Nobelmiddagen.
Det är mormors fel, hon har tittat hela dagen.
Man blir helt uppslukad! Vad har de på sig? Vad har de för frisyr? Vad äter de? Men framförallt av underhållningen- balett! Det är så snyggt.
Helt sjukt. Jag vill bli sådär bra, och jag vill ha fina balettskor! Ge mig.

Jag är även fashinerad av barnbordet som består av 3 åringar och upp till typ 13.
Några blev intervjuade. Aldrig har jag sett en så väluppfostrad 11-åring. Shit.
Man är nog smart också, om man är barnbarn till en nobelpristagare, alltså.

Kommentarer
Postat av: Mart

Ja, du vet vad jag tänker. Din dröm kan bli sann....

2007-12-10 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0