3,2,1...

Nu är det inte långt kvar alls, och pommfritten vilken nice vecka.

Idag är det ju minnsann Sveriges nationaldag och vi är lediga. Jag har spenderat dagen med att fika med bekantingar, shoppa på kupolen, städa, laga mat m.m. Imorgon har vi inga lektioner eftersom att vi har avsutat alla kurser plus att det är studentlunch i skolan. Vi ska istället ha picnic och på eget initiativ städa ur skåpen. Sedan är det Fredag och avslutning. Tänk att jag har gått ett helt år på gymnasiet. Har sagt det förut och säger det igen, Jag kan inte fatta det.

Det ska bli riktigt nice med avslutning, trots att allt fokus kommer att ligga på Sammy. Men det är trevligt att alla släktingar och vänner kommer och hälsar på och alla ska tränga ihop sig i vårat lilla hus.

Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska göra i sommar, bara att jag ska göra nånting.
* Åg med brudarna ("ja, jag kallar er brudar")
* Hälsa på i Norrköping
* Tre veckor på Stiftsgården
* Eventuellt London

Glömt något?
Hoppas att det kommer bli nice iallafall, vad det än blir.

Puss, och trevlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0