Aj, fast hurra!

Aj, det gör ont i mitt huvud. Jag är dålig på att dricka, speciellt när det är varmt. Dock är det bäst nånsin att det är varmt, den här vintern och hösten har varit längst någosin.
Idag hade vi en mysig picnic vid folkets hus, det var nice.
Fast jag brände mig och har nu h&m-linne brännmärken. Och jag som ville vara fin imrogon. Det svider både bokstavligt och bildigt talat.

Idag gjordde jag ett riktigt fynd. Ett par skor som har kostat 159:- köptes för 59:-. En rosett hade lossnat och jag fick hundra kronors rabatt. Mums.

Nu ska jag gå och sy fast den. Och båsa upp ballonger. Och duka. Och fixa borden. Och tusen andra saker. Och...


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0