jädra stg.

Bara för att jag ska volontärjobba- dvs. jobba helt gratis- i tre veckor händer följande:
* Jag missar Peace and Love
* Jag missar Massor av fett bra sommarpratare
* Många av mina vänner åker bort precis när jag kommer hem
* Samuel börjar jobba precis när jag kommer hem och Jon har semester medans jag är på gården

Jag hade massa fler punkter, men jag minns inte nu. Drygt är det iallafall, speciellt det där med peace and love. Det kommer fett många bra band dit. Aja, jag sparar iallafall typ 1000 spänn.
Och troligtvis kommer jag att ha the time of my life på gården.
Hoppas jag.

Jag vill köpa ett par nya stövlar som jag kan dränga runt i. Till exempel dom hära för ringa 450 riksdaler. Ärs, jag klarar mig bättre utan dom. Men dom är så fina. DET FINNS SÅ MÅNGA FINA!
image11

Kommentarer
Postat av: Martina

OMG! Det är ju mina stövlar! Fätt bra smak Emzzzer

2007-06-15 @ 23:21:27
Postat av: Emma

Men åååh! du ska då alltid vara värst!

2007-06-16 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0