Rubrik

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Imrogon åker jag iallafall till Rättvik. Det ska väl bli kul.
Det är bara så jävla bajs att jag var nervös och tänkte: Aja, Malin är iallafall med.
Men nu ska hon inte vara med!!!! Det är skit. Jag vågar inte åka själv, jag vill verkligen inte. :(

Deprimerande. Det ska ju kännas: Yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaas imorn åker jag! Dagen innan man åker till stg. Men icke.
Nu känns det bara jobbigt.
Men jag är nästan säker på att det kommer bli kul när jag väl kommer dit.

hejdå, vi ses om tre veckor.

Kommentarer
Postat av: rf

åå det lät rätt jobbigt :/ en annan jobbig sak är att jag kommer sakna dina blogg-inlägg! och DEJ också för den delen! Vi får ses igen när du kommer hem Emser! :D så länge kan jag lyssna på Danny och tänka på dej ! :D <3

2007-06-24 @ 21:49:16
Postat av: Din PIC

Hoppas hon frisknar i snart, så du får lite sällis :) Jag lider med dig PIC!

2007-06-24 @ 22:17:42
Postat av: Emma

Åååh, ni är så söta! <3

2007-06-24 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0