Ett zebra party.

Jag hade skrivit ett långt inlägg om gårdagen, och jag trodde att jag hade publicerat det, men icke! Nedrans som Heidi skulle ha sagt. Jag orkar inte göra en lika utförlig beskrivning igen, men en kort kan jag väl stå till tjänst med.

Igår var det alltså Club Zebra, det var trevligt men själva arrengermenget hade sina klara brister. Till exempel så blev man ihjälklämd i kön som tog typ en timme (all kroppskontakt man behöver på ett år) och sen när man kom in stog man hur länge som hellst i kön till garderoben. Ida fick en armbåge- som tillhörde en vakt- i magen. Det var fett mycket 91:or där och även några 92:or. Det gillar vi inte, dom får väl vänta på sin tur!!! Den stenhårda ålderskontrollen syntes inte till.

Allt var såklart inte negativt, det är ju alltid kul att dansa! Och skumkanonerna var roligare än jag trodde. För att citera Martini "Det här blir något att brätta för barnbarnen." Det är inte ofta man är på skumpartaj. När vi skulle gå stog vi säkert en kvart i gareroben, dom hade en fet oordning där. När vi hade fått våra grejer snodde iallafall PIC en coca cola, den kom i rättan tid jag var so damn törstig.

Jag kom hem halv tre och efter duschning (jag överraskade mig själv med att orka mitt i natten) och avsminkning stupade jag i säng halv fyra, precis när det började bli ljust utanför mitt fönster. Aah, det är det ljuva livet a la Paris Hilton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0