God damn!

Obs: Följande inlägg skrevs som en avreagering och bör tas med en nypa salt.

Jag har ett erkännande. Jag hatar människor som gör det jag inte vågar- om dom är yngre än mig. Det är okej om dom är äldre, dom har ju faktiskt kommit längre i livet och har utvecklats mer osv. Men yngre människor blir jag sjukt irriterad på. Det är givetvis inte deras fel, dom får väl göra vad dom vill och dom kan inte råför att jag är lättretlig. Men damn, jag blir så upprörd. Dom är små, dom ska sitta och titta på bomibompa, inte göra saker som jag skulle vilja göra och ha de kontakter som jag skulle vilja ha. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: rebecca

oj va seriöst. vad är det om? :o

2007-05-25 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0