Helg-utvärdering

Denna helg har varit fett bra. På fredagen var jag och Lisa på Bio, såg Pirates of the Carrabian (hur stavas det!?!?). Bara att en av världens snyggaste människor, Johnny Depp, är med i den gör det värd att se. Sen är det ju en ganska bra filmtrilogi också.

På lördagen var det seaside, vilket överträffade mina förväntningar. Förfest hos Mirja med gänget och Mirjas vänner, jag gillarom! Sen drog alla- förutom nerdsen till kålgårn för att se på montezumas, dom var bra. Sångaren var snygg och cool, fast han hade ett opropotioneligt (?haha) stort huvud.! Vi såg även mozkovich, per eriksson (oj, vad det var fel namn, men vad hette han? eller hette han det?) och tallest man on earth. Övrig tid spenderades med att gå runt, träffa människor och äta lite naturgodis. ^^

Idag har varit en Söndag, det vill säga en slappdag. Var färdig vid halv två, sen har jag suttit här, gjort franskaläxa, tittat på tv, pratat i telefonen, ätit middag med farmor och bakat. Tittat lite mer på TV. Jag tänkte se lite på Kalle och chokladfabriken, en film som jag är helt kär i och jag blir lika exalterad varje gång någon pratar om den eller det står något om den osv. Iallafall, när jag satta mig ner för att se den upptäckte jag en förfärlig sak: Den sändes denna gång som dubbad. Kanske ett av historiens värsta påfund någonsin- att dubba film. Jag vet få saker som kan förstöra en iövrigt bra film så mycket. Förbjud Dubbning är mitt förslag.

Nu är det inte långt kvar tills sommarlovet och de här sista veckorna kommer bli fett nice tror jag.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommarsommmarsommarsommar!!!!!!!!

2007-05-28 @ 12:22:12
Postat av: Anonym

Han hette Per Eriksson, som du skrev. Måste säga att jag håller med dej om dubbningar, usch bort med dem!

2007-05-28 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0