Idag

Idag var en trevlig dag. I skolan hände inte mycket- det kommer det inte göra dehär sista veckorna. Jag och Lisa räknade ut att vi har ungefär sju normala lektioner de resterande veckorna. Efter skolan åkte, jag skjussade faktiskt Lajsa, vi hem till varggården och förberedde lite inför Lisas tårtkalas, ganska najs tårtbottnar vi gjorde må jag säga. Sedan drack vi te och sånt det var ju trevligt.
Jag kom på att, det är lite galet hur mycket jag har tappat kontakten med de som gick i min förra klass. Inte mig emot iförsig, jag gillde inte de flesta. Men de jag gillade, vad gör de? vart är de? Jag har då ingen aning.

image1
  
Bara för att jag ville testa hur man lägger upp bilder och för att jag och Lisa drack te idag. (gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Lajsafonajsa

Fick jag vara första bilden? Status!

2007-06-18 @ 00:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0