Jag är en tjuv och en killer.

Jag snodde denhär av Martina. Nivet, "ställ mp3:n eller musikspelaren på blanda/shuffle och använd lårnamnet som svar på frågorna. tryck fram en varje efter varje svar." Tada:

- Hur mår du idag? Paralell Universe

- Hur ser dina vänner på dig? I've been having some strange dreams

- Vilken är din bästa väns signaturmelodi? Coffee Shop

- Vilken är ditt livs historia? Far away from home

- Hur var det på högstadiet? Det här är vad dom säger

- Hur kan du komma framåt i livet? My friends

- Vad är det bästa med dina vänner? Stay awake

- Hur kommer kvällen att bli? Man of our times

- Hur kommer helgen att bli? Eli, the barrow boy

- Vilken sång beskriver dig bäst? Murderers

- Hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? The sporting life

- Hur går det med ditt liv? Around the world

- Vilken låt kommer att spelas på din begravning? The real

- Hur ser omvärlden på dig? From my own true love (lost at sea)

- Kommer du få ett lyckligt liv? Your warning

- Vad tycker dina vänner om dig på riktigt? The mariner's revenge song

- Finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? Purple stan

- Hur kan du göra dig själv lycklig? A case of you

- Kommer du skaffa barn? Shallow by the name


Jadu, jag vet inte riktigt vad jag ska säga...Jag är lite orolig över "Vilken sång beskriver dig bäst- murderers." Eller vad säger ni?

(Psst: Jag vet inte varför vissa blev tjocka)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag menar givetvis låtnamn och inte lårnamn. herregud.

2007-05-14 @ 20:39:24
URL: http://emmahu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0