Regnet det bara öser ner.

Idag regnar det. Men inte på ett mysigt sätt när det vräker ner, utan det småduggar lite vilket jag tycker är värre. Iallafall när jag är inomhus. Det finns knappt nått bättre än när regnet smattrar på taket. I like it.
Idag har vi planerat lite inför sommaren och sånt. Eller planerat och planerat, vi har kommit på en sak vi kan göra. Och en i höst också förresten. Real nice brudz.
Imorn är det HV olympiard, jag är pepp som bara den!

Jag måste bara tilllägga att...: Jag fick MVG i franska!!! Kan knappt tro det! Inte för att skryta men.. Jag är så glad! HAHA!
Förutom det är det en ganska tråkig dag idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoppas hoppas båda blir av :D Fett kul!! OCH, jag är också en massa pepp inför imorrn :D YEAAAH!

2007-05-31 @ 16:31:39
Postat av: Martajniiii

Make me proud tomorrow :D OCH det blir fÄtt najs till hösten :)

2007-05-31 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0