självömkan.

Jag vet att jag är ny i bloggvärden men detta inägg förtjänar sin plats ändå.

Idag har jag surfat runt lite på blogg.se och jag har kommit fram till: Vad har jag att tillföra bloggvärden? Det finns så många bra bloggare, så varför skulle någon vilja läsa min tråkiga och vardagliga blogg? Självklart förstår jag att de som läser detta är mina vänner och kanske någon bekant. Men fatta vad nice det vore med flera hundra läsare. Självklart är detta en önskredröm och det för mig tillbaka till: Varför i hela fridens namn skulle så många, någon överhuvudtaget förresten, vilja läsa min blogg?

Kanske spelar det ingen roll för jag skriver ju egentligen, vare sig det är här eller för hand, bara för en person- mig själv. Jag skriver för att a, skriva av mig, b, få någon att lyssna och c, för att få säga mina åsikter utan någon som säger emot, som det ju alltid är i riktiga världen. Sen är det förstås roligt om någon läser. Men det borde ju komma i andra hand.

Mitt huvud värker och m och l ska nu på miss li. bra.

Kommentarer
Postat av: Lajsafonajsa

Men..? Om man bara skriver för sig själv, varför lägger man då ut det på nätet..? Det har ajg alltid undrat.

2007-06-18 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0