Jag blir galen.

Jag blir så trött på Peters frågeställningar

Hur ska jag veta hur islams traditioner påverkar samhället och individen? Är det nån som vet så får ni gärna svara för jag kommer bara på en massa jävla skit!


Human var tvåa eller trea av de programmen som hade högst intagningspoäng året vi sökte till gymnasiet. Av detta drar jag slutsatsen att vi är ganska pluggiga. Väl där säger våra lärare till oss att vi borde stanna hemma oftare och att de inte förstår vad vi gör i skolan när vi inte måste.
Tycker ni inte det är lite ironiskt?

Nu måste jag äta för jag börjar se svarta prickar.

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej ?! säger dom så?

2007-11-11 @ 19:33:52
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0