Min blivande man.

Eftersom många har frågat vem den mystiske mannen jag la upp på bilddagboken är ska jag nu förklara det.

Tidigare kandidater till min blivade man har bla. varit Chris Martin, Anders och Måns, Johan Glans, Johnny Depp mf.
Listan kan göras lång, men den senaste kandidaten som går direkt upp till plats ett är alltså Björn Gutsfsson.
Han är komiker, rolig sådan, han är 21 år, känd, sjukt söt och han pratar göteborska. Och vi ska gifta oss har jag bestämt. Man kan ju inte motstå honom. Man behöver inte säga så mycket mer, titta bara på bilden.

image43

Kommentarer
Postat av: rebecca

okej, nu behöver du inte svara på bdben om du inte vill :) han verka frän! :D

2007-11-01 @ 15:02:46
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0