Självinsikt?

Ofta kommer jag på mig själv med att sitta och formulera svar på frågor som Kristian Luuk kommer ställa till mig om 10 år när jag är känd och blir intervjuad i TV.
Typ frågan: "Hur var du som tonåring?" och liknande. Jag har svaren, och det är bra svar. Nu måste jag bara bli känd så jag kan få alla att lyssna på mina insikter. För jag antar att det är någon sorts positiv självinsikt.

Förövrigt var jag back at brits igår. Det var skräckblandad förtjusning med inslag av hyperventilation. Med betoning på Skräck. Jag och Lisa hade iallafall Buissnes meeting med Per Gilén min gamle vän.

Idag har jag skrivit ihop ett CV, vilket tog chockerande lång tid med tanke på att jag har typ en merit. Men imorgon bär det nog av till Ica, vilket har vart planen i ungefär ett år.

Så önska mig lycka till, och kom gärna med förslag på vad jag kan bli känd över. Den delen av planen är inte helt uttänkt. Inte kirrad.

Kommentarer
Postat av: M

LYCKA TILL :D:D

2007-11-14 @ 22:28:11
Postat av: rebecca

hahahha, seriöst? så brukar jag också tänka :D fast jag får bara långrandiga meningar som aldrig tar slut :D

2007-11-14 @ 23:25:31
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: iiii

lycka till :D :D :D

2007-11-15 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0