What a day.

Ibland får man klaga och tycka synd om sig själv. Den här dagen har varit den längsta i mitt liv, den tar aldrig slut. Och inte har den varit överdrivet trevlig. Jag tror det blir lättast för oss alla om jag gör en punktlista. Om du inte vill höra om mina problem behöver du inte läsa detta inlägg.

  • Allr började med att mina kära vänner Martina och Heidi råkade avslöja en grej om Harry Potter i tron på att jag hade läst klart den. Det hade jag inte, vilket alltså innebär att jag har blivit omläst av en dyslektiker. (1, Det är lungt och 2, jag vet att Hajdan gillar mig fast jag hånar henne. Hon hånar mig också)
  • Jag har åkt buss 6 gånger. Det är 4-5 gånger mer än vanligt. Tack gud för busskortet (Men serri, kommunen, bjussa alla på det, inte bara lantisarna. Jag är avis). En av bussfärderna var nästintill obefintlig då vi trodde att vi hade missat bussen och gick tre hållplatser. Då passade den på att komma. Pga. det fick vi onda ögat av Ulf, lärare i 7D, eftersom vi inte hade kommit på överenskommen tid
  • Jag har besökt Britsarvsskolan 2 gånger. Återigen fick jag de gamla symptomen- hyperventllation och ångest. Jag är sjukt stolt och förvirrad jag är över att ha överlevt tre år där. Det var sig likt. Eleverna var störiga och lärarna (en av dem iallafall) var sjukt otrevlig! Skämmes! Tack gud för friskuvårdskonsulenten och en trevlig lärare vid namn Daniel som gör allt för att hjälpa oss. 
  • När vi kom tillbaka till skolan för att sammanställa enkäterna gick det sakta upp för oss att eleverna inte hade fattat frågorna. Svaren stämde inte överens och vissa hade inte svarat alls på vissa frågor. Hur svårt kan det vara? Om ja på förgående fråga! Man blir ju galen. Vi vågar inte visa dem för Ova, han kommer hötta med fingret och säga "vad var det jag sa? Enkäter kan man inte lita på."
  • Matten går åt helvete och jag har redan skrivit in omprov i min almanacka. Känns bra.
  • Jag har drabbats av olika åkommor såsom falskt blodsockerfall, magknip och återigen mitt eländiga halsont som jag har dragits med så länge jag kan minnas.
Det har kort sagt inte varit någon angenäm dag i mitt liv. Det enda jag har att se fram emot är grey's anatomy och mat. Den luktar gott och har tagit lång tid att göra. Det bådar gott.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag lider med dej. På riktigt. Men måste bara säga att det där med busskorten är det enda vi här på landet kan njuta av, så kan ni inte unna oss det? :)

2007-11-28 @ 22:45:14
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: iiii

Visst är jag mycket glad av att ha fått ett gratis busskort. MEN jag tycker inte du kan klaga, till dej GÅR det iaf bussar. Inte till mej, även om jag har busskort. Slutade ju ca halv 12 idag å bussen gick 15.20 ^^ :) menmen. Dumt å klaga. :P Du verkar inte haft en toppendag iaf. Hoppas att din fredag blir super istället :D

2007-11-29 @ 18:08:37
Postat av: guess who

Matten kommer gå brais Emmapemmafemmma, kolla du har det i ditt namn till och med :D:D höhö. eller nåt.

2007-11-30 @ 18:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0