.

Kära dagbok!

Den sista tiden har mycket konstigt försegåtts i mitt liv.

Jag tror det hela började när jag en vanlig fredag för några veckor sen kom till skolan.
Jag minns det mycket tydligt, för vi skulle nämligen ha läst en bok som vi denna morgon skulle skriva en uppsatts om tillsammans med alla andra elever som har engelska B och C. Eftersom jag ville ha med mig min bok till skrivsalen försökte jag öpnna min väska för att ta ur den. Då märkte jag något konstigt, väskan gick inte att öppna! Detta berodde på att "fodret" hade fastnat i dragkedjan. Jag fick med viss hjälp tillslut ur boken genom ett litet hål.
Senare samma dag skulle jag ta upp min plånbok och jag tänkte: MEN vafan!, och tog i för kung och fosterland. Väskan gick upp! Men dragkedjan gick sönder.

Detta har resulterat i att min väska inte går att stänga, vilket innebär att jag har alla mina värdesaker liggandes helt öppet- vilket kanske inte är det smartaste. Jag tror att detta förde otur med sig, för på sista tiden har massor av mina saker försvunnit. Min ipod, mina gympaskor och min allmänt goda tur för att nämna några saker.. Jag misstänker att de har ramlat ut eller att någon har snott dem.

Vad kan vi då lära oss av detta? Alltså, vill ni inte riskera att få otur och tappa bort saker, ha helt enkelt inte sönder er väska.

Det var det det.

Kommentarer
Postat av: rebecca

NEEEEEEEEEEJ. har du tappat din i-pod?!!?!??!

2007-10-10 @ 18:37:16
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, jag vet inte vart den är, jag har kollat överallt!

2007-10-10 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0