jaha.

Då sitter man här, inloggad på blogg.se och väntar på att man ska få lite inspiration till ett roligt inlägg. Det är inte så troligt att jag kommer få någon. Så varför inte skriva ett vanligt- idagharjaggjortdethär inlägg?

Idag har jag varit i skolan Det var ganska roligt, jag och Lisa spelade alfapet Lisa fuskade jag fuskade också men hon började jag vann iallafall sen hade vi ett hål då vi gick på stan jag träffade lois och sen gick vi till h&m och jag provade ett par silvriga leggings och en silvrig jacka jag såg ut som en austrunat jag såg mycket annat fint också sen gick vi tillbaka och hade naturkunskap jag hånade Lisa mycket hon blev lite arg men hon tycker om mig egentligen jag har ett nytt nöje som jag upptäckte idag det är att säga någons namn och vänta tills personen ifråga tittar på en så är man snabb som fasen och tar ett kort det blir oftast jätteroligt så det kan ni göra när ni är sugna på att ha lite kul.

Duktig du är om du orkade läsa det där. Texter utan . och , är det värsta jag vet, men det kan ju vara bra att kunna så jag tänkte "varför inte prova?"

En fråga: Vem fasen är Pauline Turner? Jag tycker namnet låter bekant men jag har verkligen ingen aning om vem det  är. Fast nu sa becca "hahaha, hon som hade föreläsning! healing-tanten!", så nu vet jag igen.
Det var en rolig tant som kom till våran skola och hade föreläsning för oss. Hon sa ungefär "När jag varpå Nordpolen skrek jag, då ramlade det ner ett isblock i ishavet." Sämsta föreläsningen jag vart med om.

Dagens citat "Du kan få en jakobsjakobs påse av mig".

Ja, snacka om innehållslöst inlägg, men hoppas att jag inte tråkade ut dig alltför mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0