Softis och Slappo.

Nu när det faktiskt inte finns något softis och slappo än får jag väl nöja mig med friskis. Jag gjorde mitt första pass som medlem idag, det kändes ganska bra förutom det faktum att jag var äckligt mätt på en briebaguette (ofrivilligt rim).

Det var alltså jag, två fjortisar i nyrakade ben och i alleles för små shorts, två män, en tant som höll fingrarna i öronen pga. den höga musiken, en fd. lågstadielärare och en tjej som var lite lik carolina gynning med sprattlande ben och alldeldes för mycket ögonsmink som rann över hela ansiktet- och många fler.
Men jag antar att det är lite det som är tjusningen med Friskis, att man faktiskt får vara lik Carolina Gynning- och man accepteras ändå..

image42

Nu laddar jag såklart inför idol och väntar på att Jownie kan komma någon gång så jag får äta.
Annars sitter jag här och lyssnar på soundtracket till D'Amélie Poulain och drömmer mig bort till Österå och Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0