Torsdag de luxe.

Idag har varit en riktig lyxdag.
Jag, Lisa och Heidi skippade pytt-i-pannan för att käka mat på Kinarestaurang. Sanne var med också, det var nice alltihop. Sen chillade vi i studion ett tag och jag måste säga att det börjar arta sig riktigt bra. Nu är det bara melodi och text kvar- vilket iochförsig är den jobbiga och svåra biten.
När vi satt där och väntade på Håkan kommer helt plötsligt Bräl och frågar om man vill ha massage. Tackar man nej till det är man ju inte riktigt klok. Så jag och Lisa blev masserade, vilket var riiiktigt nice, tack Becca! Jag blev väldigt sömnig dock, vilket inte var det roligaste när jag skulle cykla hem. För vad väntar en när man har slutat om inte en snöblandatregnstorm? Cyklade hem så fort benen bar, men jag blev genomblöt och min bruna jacka fick en mer svartaktig kulör, likaså mina jeans.

Men så kan det vara. Nu förbereder jag mig på dans, vilket jag inte är pepp för alls. Imorn väntar Orientering vid åsbo. Hoppas det blir snöstorm då med. mm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0