i borlänge, där bor man länge!

Jag trodde att jag skulle dö imorse när jag gick upp, jag hade förskräckligt ont i halsen, var snorig och varm som en kamin. Men fast besluten för att åka till borlänge stängde jag av termometern när den stog på 37.0 *C. Dock hade den blinkat på det i ca. fem minuter, så jag stängde även av den av irritation "NU HAR DEN STÅTT STILLA I TVÅ MINUTER, VAFAN, FORTSÄTT OM DU SKA!!", och i ren protest.

Så jag begav mig till borlänge med min familj.
Första stopp var kupoen.
Jag införskaffade en basker (jag hade egntligen sett ut en mössa på carlings som jag ville ha, men det fanns inte :( ) och sen köpte jag en typisk emma tröja men twiggy på :D jag blev glad för den var snygg. jag köpte en lampa också. Den var riktigt fin, men den sänkte ljusnåvån i mitt rum till ett, den är värdelös ur ljussynpunkt men perfekt för mysbelys. Efter ett par timmar åkte vi vidare till max där allas vår Ida Ekskog jobbade på förfullt. Hon bjöd på fyra dippsåser, det var nice :) 
Nu sitter jag här och känner mig uppsväld och tjock, som man ska göra när man har ätit snabbmat.

Jag har även sytt klart två av mina kuddar idag, dom blir real nice.
Dock har jag en kvar, men jag har inte riktigt bestämt deignen på den än, därför får den vänta.

Det verkar inte heller som att någon tänker laga mat till mig ikväll, insåg just att klockan är tio i åtta och att alla normala familjer nog redan har ätit middag för tre timmar sen.
Men jag klarar mig, jag har ju ätit på max idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0