kuddtillverkning.

Jag håller på att sy kuddar till mitt rum, jag tror faktiskt att det kommer bli real nice. Fast jag är sämst på att klippa.

Men nu vill jag bara säga att det bara är typ... EN dag kvar och sen är det dagen som jag har längtat efter sen den 15 augusti. Det känns bra, allt ska bli så trevligt. Bara alla som jag vill ska komma kommer.
Fast jag blir seriöst ledsen över att jag inte kan följa med till stockholm. Men så kan det vara här i livet, man måste prioritera. Tur bara att inte fler saker hände den här helgen då hade jag blivit knäckt. Iochförsig är inte fyra saker som man vill göra samma helg helt oknäckande.

image31

Kommentarer
Postat av: rrrrrrrrrrrrrrrrr

vem é han? :)

2007-09-12 @ 22:38:56
Postat av: Emma

Han är världens bästa och Roligaste Gustav!

2007-09-13 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0