Stockholm i mitt hjärta.

Jag längtar till stockholm så jag dör. Jag älskar det och kan inte riktigt förstå hur långt det faktiskt är kvar tills jag kommer dit igen. fasen. Jag minns inte ens senast jag var där. Förra året nån gång? Deppad.

image34
ta mig hit oc hit och hit.

För övrigt var det så längesedan jag pluggade på riktigt, till ett prov menar jag, att jag blev riktigt förvånad över hur bra det gick. naturkunskap på tisdag.  Det är en dålig sak med humanvetarprogrammet, man glömmer bort hur man pluggar. Det kommer bli jobbigt sen när man ska plugga vidare, iallafall för mig.
Men jag tänker inte klaga, för allt annat är bäst.

Jo, jag tycker faktiskt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0