"vi är inte vänner, vi är gay."

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men allt ordnar sig, right?
Det har jag lärt mig.
Jäkla missförstånd.

Jag ser fram emot världens slöaste helg. Hittils har den gått ut på att: Ligga på soffan och titta på TV.
Imorn ska jag förhoppningsvis till kupolen och sen ska jag: Ligga på soffan och titta på TV.
Och jag ser fram emot det som fan, det var länge sen.
Det var även längesen jag hade en riktig sovmorron, där jag fick sova så länge jag ville. De två senaste helgerna har jag vaknat av 1, att någon kastar vindruvor på mig. 2, att någon kastar strumpor på mig. 3 och 4, att nån inte vaknar av sin mobil kl. 07.15.

Idag var vi i kyrkan, jag tyckte det var bra. Det var både bra att vi gjorde det och det var bra att Gerhard var vettig.
Fast vissa människor kan jag inte råför att jag blir arg på.
Om man vill bli respekterad ska man fanimej respektera också. punkt.

Sen kan man ju bli arg på att vissa blir arg på andra för ingenting.

trevlig helg. häddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0