Äsch!

Den där kärleken till livet är fortfarande kvar, men den har minskat drastiskt under dagen. Många bidragande faktorer till detta. Delvis endast oinspirerande människor delvis annat skit.

Som dethär med "kulturfyren" som ev. ska hamna i läroverksparken och på kristinegymnasiet. Jag fattar inte riktigt, men det kan bli så att vi måste byta till en annan skola. Att våran fina, fantastiska skola ska läggas ner. Detta är det tydligen några politiker som tänker bestämma. Kan ske imorgon, kan ske om ett år. Oavsett när det sker tänker jag inte flytta. Jag tänker inte byta till h-bo eller lugnet. Jag ska sträcka mig så långt att jag tänker använda mig av det här uttrycket: Över min döda kropp. Vill dom ha bort mig från Kristinegymnasiet får de dra ut mig. På min student ska jag inte springa ut någon annan stans än från gamla entrén. Punkt. Det är den bästa skola jag någonsin har gått på.
Inte nog med detta förresten, Humanvetarprogrammet kommer att läggas ner också. Kommer inte påverka mig dock, men det kommer påverka människor som är yngre än mig som kommer gå miste om några få vettiga år i skolan. Fan.

Mitt bröst och mitt hjärta värker. På riktigt, inget symboliskt talat om olycklig kärlek här. Jag menar verkligen värker. Som att någon sliter och drar i det och växlar med att slå med en slägga mot min bröstkorg. Får dessa problem med jämna mellanrum, har nog aldrig varit så illa som nu dock. Tänker inte åka till akuten. Hulanders har varit nog på akuten med hjärtproblem.

Livet har sina motgångar alltså. Men det  är ganska coolt att leva iallafall.

Kommentarer
Postat av: rf

men herregud! iväg till doktorn om det är sådär hemskt! NU

2008-04-07 @ 22:27:36
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: M

håller med bräl. ju tidigare du är där, desto mindre tid behöver du spendera där sen!

2008-04-08 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0