Det är okej.

Livet blir så mycket lättare när våren är här. Det är helt okej att cykla uppför stenslundsbacken fast den dödar mig. Det är okej att alla barnen på gården gräver i vår rabatt när jag kommer hem, det är även okej att de springer iväg när de ser mig.

Det är okej att sitta i parken och äta glass och lyssna på musik med vännerna. Det är okej att vinden svalkar när den blåser. Det är okej att jag vill ha allt jag inte kan få. Att jag inte får hemliga brev på anslagstavlan i skolan, det är lungt. Det är HELT OKEJ att Björn Gustafsson kommer till Peace and Love, jag är lyckligast i norra delen av Falun. Markus Krunegård (som förgående inlägg handlade om) kommer också. Det är okej. Är det okej?

Imorgon ska jag gå upp i ottan för att sitta på folkets hus i typ 7 timmar, men det är helt okej, för det kommer bli nice och solen kommer le. Sen ska jag på Gran Canariakväll och Carls 18-års ferre om jag orkar, men om jag inte gör det är det också okej. Det är ju en dag på söndag också.

Om jag  vore 18 skulle jag ha gått på phone me ikväll. Men jag tänker inte dras  in i det bittra 17-års träsket. palla. Men det är okej.

Somnar 07 vaknar igen på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0