Hej på er!

Som alla som läser här säkert vet är vi hemma från Gran Canaria nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den förutom med ordet: UNDERBART! Verkligen. Denna resan är den roligaste jag har gjort och den är verkligen nått som man kommer berätta för barnbarnen.

Sex dagars party. Solbränna. Bartender. Soleksem. Mirjas födelsedag. Picknick. Försvunnen resväska. Go Charlie. Viking. Champangne. Dansande toapapperstjej. Norrmän. StekarN. Taxi. Inkastare. Playa Del Ingles. Flipflops.  Tango. Lipgloss. Dissa. Cream. Lamköttsmannen. Smink på balkong. Spiderpig. Ragg. Dans. Dans. Dans. "Free drinks!". Trött. Sova. Frillan.

Lite Mirjas beskrivning, lite min. Iallafall så skulle jag kunna hålla på i en evighet med att beskriva, men det skulle ta för lång tid. Jag nöjer mig såhär, ni får fråga.

Tack vänner för resan<3

Kommentarer
Postat av: M

åh, tack själv emmserrr! :D

2008-04-05 @ 22:12:22
Postat av: rf

buhu. jag vill tillbaka. kan inte annat göra än att upprepa det. VILL TILLBAKA. VILL TILLBAKA. VILL TILLBAKA.

2008-04-05 @ 23:45:37
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0