Jag är en vampyr.

Den här låten har varit mitt liv sedan vi kom hem från Gran Canaria. Jag har lyssnat 3000 gånger, analyserat texten, tittat på videon och försökt identifiera människorna. Jag tycker att jag blir lite klokare och bättre till mods. Jag tänker på framtiden och sommarnätter. Första gången jag hörde den tyckte jag den var dålig, men den blev bättre och bättre. Nu är det helt fantastisk! Det går inte en dag utan att jag nynnar på den.
Markus Krunegård, jag tackar och bockar för ditt genialiska verk!




jag fatta allt och ingenting
där stod ju du skulle som alltid skulle va min
du såg exakt lika påkommen ut som du var
men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

hela världen är så underbar
bara man får ett svar

du vet vart du sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att du hittar in
där ingen annan kommit in

Kommentarer
Postat av: M

den är rätt bra så länge man inte hör något om vampyr och spyr.

2008-04-23 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0