kärlek till livet och i-landsproblem

Hej igen!
jag känner mig nästan fånig, men det känns som att jag har fått en nufunnen kärlek till livet. Jag känner att jag har möjligheter och att livet leker. Kan knappt vänta till morgondagen för att se vad den har att erbjuda. Trots det hade jag spenderat hela helgen framför datorn med skoljobb och halsont. Troligtvis är det resan som gjort detta med mig. Energi och påbättrad självkänsla is the shit!

Nu till mitt oerhörda I-landsproblem. Saken är den att vi har länge prenumererat på Falu Kuriren. Nu har vi även börjat med Svenska Dagbladet. Som grädde på moset köper vi ofta aftonbladet med tillhörande bilagor. Jag kan inte låta bli att läsa alla, iallafall MINST bläddra igenom dem och läsa rubriker, ingresser och bildtexter.
Låt oss ta gårdagen, lördag, som exempel.
Falukuriren med helgbilaga = 3 delar
Svenskan med helgbilaga = 4 delar
Aftonbladet = 2 delar

Sammanlagt blir detta 9 tidningar som jag måste läsa. Jag har inte läst gårdagens eller dagens Svenska Dagblad och inte heller dagens Aftonblad med Söndagsbilaga. Det innebär att jag har 10 tidningar kvar att läsa innan morgondagen då det kommer ytterliggare nya. Jag får läsa 24 timmar om dygnet om jag ska hinna med allt. Det kostar tid att hänga med i svängarna.
Många tidningar blir det. Tur att jag gillar att läsa och att svenska dagbladet är en så snygg tidning.

puss!

Kommentarer
Postat av: M

du kan ju dissa aftonbladet.

2008-04-07 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0