Mot vuxenlivet...

Först.
Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Jag blir galen på att iphoto inte funkar på min dator så jag kan fixa med mina bilder! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Kan inte lägga in nya, jag vill inte fixa med mina gamla, they are old news. Snälla pappa fixa detta nu, jag måste få pyssla med bilderna innan jag blir galen.

Nu.
Man vet att man är påväg att bli lite vuxnare än man var innan när:

* Man får hem brev från skatteverket om att man ska betala skatt och deklarera trots att man inte har någon inkomst
* Man inte åker till skolan för att gå på lektioner utan för att prata med administratören och lägga papper i fack
* Man får åldersnoja innan man ens har fyllt 18
* Man på allvar börjar fundera på vad man ska göra med sitt liv. Får lite utav en livskris

Förutom detta är man ju jädrigt vuxen när man har en så bra självinsikt som gör att man inser alla dessa saker.
Jäklar vad vuxen jag är alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0