Public service.

1. Upptäckte just att alla mina länkar och alla kategorier utom två har försvunnit. Mycket mystiskt. Möjligtvis tog jag bort dem i sömnen, eventuellt inte.

2. Jag skulle vilja lägga till en sak i listan om när man vet att man är lite äldre än innan.:
Man uppskattar public service mer och mer. För hur bra är inte den grejen? Där finns något för alla och alla har bidragit till det. Kanon alltså! Visserligen har jag länge varit en sucker för Sveriges Radio, men på sistonde även för Sveriges Television. Hur många fina, bra informationsfyllda program finns det inte där? Och vilken tur att Public Service finns, för annars skulle ju de som faktiskt gillar Ekonominyheterna och Uutiset inte ha någonting att titta på på Tv:n. Mina senaste guldkorn är Kobra, Klass 9A och Debatt. Det är program för intelektuella människor. Eh.
Kanske gamla människor. Jag förvandlas till en tant. Okej, skämt åsido (vuxenuttryck), jag gillar de programmen vare sig de är riktade mot min ålder eller ej. Så det så.

(Observera att jag skrev ut hela Sveriges Radio och Sveriges Television. Ytterligare tecken på vuxenhet. Slutar använda förkortningar.)

Nu ska jag gå och ha kafferep och lyssna på Storband. Man gör sånt när man är gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0