Sjuksjuksjuk..

Jag är sjuk. På riktigt den här gången.
I onsdags trodde jag att jag bara hade huvudvärk och magont. Sen visade det sig att jag hade feber.
Igår svimmade jag en gång. Vaknade och upptäckte att det jag stirrade på var kökstaket, hur hamnade jag här? Har fortfarande feber och knaprar panodil. Äter äppelbåtar och kolor som min pappa har köpt till mig.
Har släggor i bröstet och knivar i huvudet, men jag kämpar på! Läser inför måndagens diskussioner och låtsas att jag är ganska frisk.

Hoppas jag blir frisk snart, jag skulle ju få åka till Linghed imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vännen. Hoppas du blir frisk snart. vi har saknat dej i skolan. Och läskigt att du svimmade... :S Massa krya-på-dej-kramar :)

2008-04-18 @ 17:56:59
Postat av: Maddis

usch, svimmade du? :O fy vad läskigt! vad har du gått och fått för dryg sjukdom? hoppas du blir frisk snaaart! saknar dig på danserna :P stoor kraam!

2008-04-18 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0