Hajk 08.

Igår begav Jag, Becca, Lisa, Martina och Hajdan oss iväg mot nya äventyr. Vi paddlade till en ö med feta packningen och slog upp ett tält. Fiskade, satt runt lägerelden, grillade majs och tittade på stjärnorna. Skrattade så jag grät åt Martina som pratade i sömnen. Jag ser det lite som en kick-off. Läsåret 08/09 here we come! ungefär. Lite samma resa som vi gjorde första veckan i ettan, fast utan 27 andra personer och med den lilla detaljen att vi är ett sammansvetsat gäng denna gång. Betydligt trevligare!

Idag var man lite lagom sloig och härlig. Spred en härlig lägerelds- doft på östra hamngatan i väntan på bussen. Men det är som det ska vara när man har varit på Hajk.

På måndag fyller jag år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0