Min favoritblogg.

Min favoritblogg just nu är Underbaraclara. Hon skriver så fint och har så fina kläder och tar så fina bilder.
Clara ska gifta sig, och skriver såhär i ett inlägg:

"Många förvånas över att vi ska gifta oss. Hur kan ni som är så unga och fria frivilligt förslava er till äktenskapets bojor?

Jag tror på att lova att älska någon i framgång och motgång, sjukdom och hälsa. Jag tror på att Lova att älska någon. Inte bara älska någon."

Fyfan vad bra hon är. Jag tror likadant! Om man ska gifta sig, ska man göra ett helhjärtat försök att hålla ihop livet ut. Inte gifta sig i väntan på någon bättre.

Kommentarer
Postat av: M

du OCH din grandma är så visa fröken!

2008-08-29 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0