Ska försöka att prata mindre om honom...

Tittade igenom min bilddagbok. Den 31 oktober 2007 hade jag lagt upp en bild på Björn Gustafsson och skrivit bildtexten

" Jag ska gifta mig med den mannen.
Det är allt jag har att säga."

Jag säger det fortfarande. Men det roliga i det hela är att jag fick tre kommentarer till den bilden, alla undrandes vem det var. Jag citerar exemelvis Bräl: "..Vem är denne mystiske man?", Mirja: "Vem e karln?.." Och Malin: "..Vem är de? :O"

Det jag ville säga med detta var bara: Tänk hur snabbt det kan vända för en människa. Från det att ingen vet vem man är till att man har miljontals fans och är på förstasidan i alla tidningar. Sick! Det kan bli du eller jag nästa gång.

Svindlande tanke.


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

så skrev jag ju bara för att han var så lik MIN Björn Gustafsson (det var ju en bild på hans tvillingbrorsa. dah :)

2008-08-21 @ 22:15:30
Postat av: M

jag tycker lite credd till dig för att du upptäckte honom så tidigt!

2008-08-24 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0