60's please.

Om jag hade fått en guldpeng för varje gång jag önskat att jag hade levt på 60-talet skulle jag vara rik som ett troll. Och idag känner jag denna önskan mer än på länge eftersom jag nyss har sett Hairspray och mina favoritscener från den snyggaste musikalen genom tiderna, West side story. Tänk att leva i en tid där alla gossar går omkring i chinos, converse och snygga koftor och jackor. Alternativt stiliga kostymer. Och inte att förglömma; snygga frisyrer. Eh, ja, det vore nåt som heter duga det!
Åååååååååh! Jag svimmar av här.




Alla killar var så bra på att dansa på 60-talet också. Iallafall om man ska tro alla musikaler. Vilket man ska!

Kommentarer
Postat av: Maddis

ska vi bygga en tidsmaskin? :)

2008-12-19 @ 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0