Allright!

A, shit alltså! Satte mig nyss för att äta min egengjorda kycklingsallad och slår upp Falu Kuriren för att läsa. Och vem tittar upp på mig från TV- sidorna om inte självaste Howlin' Pelle! Det ska tydligen handla om The Hives idag på "Dom kallar oss artister" i SVT1. Ett helt program om bara dom! Gissa vem som ska se det? Tack kära skattebetalare, tack för att ni bidrar till public service!

"Få band gör så många konserter som The Hives under ett år. Ena dagen festival i Tyskland, nästa dag Gröna Lund och sedan vidare till Brasilien. Kontrasterna är stora." Så står det om programmet på tvplaneten.se. Hoppas att det är nått klipp från spelningen på Grönan, den var ju king!

Tur att jag öppnade tidningen, annars hade jag kanske gått miste om en hel halvtimme HIves-kunskap. Ojojoj.

Idag var jag förresten på Friskis. Då sa ledaren såhär "På fredag kör jag ett till pass, sen är jag ledig tills vårschemat kommer..blabla..."

VÅRSCHEMAT? Är våren 2008 ens slut? Hur fort får en termin gå? paniiiik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0