Det är jullov och det är sant.

Så är det jullov. Det är så jävla nice. Hittills har jag bara gjort saker jag har velat nästan. Umgås med bruscha 1 och bruscha 2 som äntligen har kommit hem. Tittat på filmer, njutit av bilfärder genom gnistrande vinterlandskap, varit på lager 157, fikat, bakat, slagit in paket. Och idag satt jag på golvet i mitt rum och bara lyssnade på musik, sorterade mina cd-skivor i bokstavsordning och målade naglarna. Och det var inte ens tråkigt, utan bara jättefridfullt och skönt.

Imorgon ska jag fixa de sista klapparna.
Men nu ska jag äta nybakat bröd och dricka te med min familj och det är bara så himla mysigt här hemma att jag aldrig vill gå ut igen.

Hoppas ni har det lika fint som jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0