Fasen.

Livet är som en bergochdalbana. Ibland går det upp, ibland går det ner. För att använda ett gammalt ordspråk. Eh, ja

Och ibland känns det som att man är vuxen och stark och klarar allt och är så sofistikerad, intelligent och mogen. Men i nästa stund tänker man: Vad fan vet jag om livet egentligen?

Jag har lite ångest över nyår. Jag vet inte vad som händer. Jag har en fot i varje möjligt hörn, och det är en del hörn. Och alla frågar och har förväntningar. Alla säger att allt är bra. Och jag ska ju inte vara för snäll. Men man vill inte göra nån ledsen men då riskerar man att bli ledsen själv. Det suger som mina kusiner skulle ha sagt.

Alla säger att allt är bra.

Jag svammlar. Det är inte för intet dom kalla mig för svammelman, som svammelman brukar säga.

Nu ska jag titta på min nya Hives- dvd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0