Loser.

Det är över. Jag försökte så länge jag kunde, men tillslut gick det inte en dag till. Hur kan det förväntas av mig att jag ska lyckas stå emot i all evighet? Det går inte, inte själv. DET GÅR INTE ATT VARA ENSAM I DEN TUFFA VÄRLDEN VI LEVER I! Jag tappade greppet om verkligheten och mig själv, jag är förlorad. Jag slår till mig själv med handflatan för att vakna men ingenting fungerar. Det är för sent. Det är över. Jag skaffade facebook.

Men jag är sist, och det är jag odrägligt nöjd över.

Kommentarer
Postat av: Bräl

haha :P

men jag fattar egentligen inte vad det är för hemskt med en facbook?

2008-12-08 @ 19:47:52
URL: http://ibole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör egentligen inte jag heller. Det är bara det att när facecbook kom skulle jag inte ha det för att jag inte behövde en till anledning till att sitta vid datorn. Men nu kommer jag bli fast i fördärvet.

2008-12-08 @ 20:22:47
Postat av: Bräl

men man fastnar inte i det! man kollar bara läget, sen loggar man ut :)

2008-12-09 @ 15:31:32
URL: http://ibole.blogg.se/
Postat av: heidi

man kan inte fastna i fecebook för det finn inget att göra där!

2008-12-09 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0