Slo, slo, slo.

Idag kände jag mig som ett slo när jag gick i mjukisbyxor, finnigt ansikte och äckligt hår för att köpa godis. Då undrade jag om folk såg på mig som jag ser på de människor som ensamma köper lösgodis, har mjukisbyxor, finniga ansikten och äckligt hår på en lördagskväll. Då kände jag mig så himla felplacerad och dum. Dum i hela jävla huvudet för att tala klarspråk. Vem är jag att dra slutsatser om andra människor på grunden att de bär mjukisar och köper ett halv kilo lösgodis?

Nu sitter jag här med mitt lösgodis och känner mig dum. Ska snart ta fram min Ben & Jerrys och då kommer jag känna mig klyschig. Eftersom jag inte har nått speciellt för mig har jag tänkt ser dokumentären om Britney Spears på TV4 22.35. Det är bara det att TV4 råkar vara den enda kanal som inte verkar funka på våran TV just nu. Dåligt! Vad jag behöver är en ny DVD-box. Det är det bästa tidsfördriv jag vet, nästan. Därför ska jag börja se på Samuels Entourage-box snart. Precis vad jag behöver, en ny serie att bli besatt av.

Ilandsproblemen är totala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0