Exklusivt på emmahu.blogg.se!!!

Såhär i juletid har jag som enda bloggare exklusivt lyckats komma över min 6-åriga lillkusins önskelista. Den är rolig, så passa på och läs!
 
1 star wars spel ps2 (episod 6 och 5 .)
2 star wars gubbar storm troops mm.
3 star wars lego ( stjärn krysare,döts stjärnan,obi wan och  anakins skepp och luke  som slåss mot darth vader.)
4 luke,obi wan och darth vaders kläder.
5 laser svärd som lyser i mörkret (grönt.)
6 clon hjälm och clon kläder.
7 ett set där man kan göra egna laser svärd.
8 en  rikdig hund (hund mat, kopel och hun godis.

Det är vad jag kallar en önskelista med bra variation på önskningarna. Jag tror att jag får ge honom en rikdig hund, jag vet inte hur jag skulle få tag på Darth Vaders kläder. Vi är inte bästa vänner, jag och Darth.

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha ;D gulligt! nån som gillar star wars måntro? ett eget lasersvärd vore inte helt fel om man ska gå ute i dessa mörka tider! smart grabb det där! ^^ hihi

2008-12-06 @ 14:39:30
Postat av: M

åååh!

2008-12-07 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0