En ny era.

I detta inlägg stryker vi ett streck det över den gamla, kryptiska bloggen och välkommnar den nya, givande bloggen fylld med inspiration.

Jag har nämligen hört att det är bra att ha en inspirerande blogg. Gärna ska man ha en inriktning. Mode/ musik/ design/ politik/ kändisar. Har man inte en inriktning är det bra om det är nått annat speciellt med ens blogg. Typ att man är flera som samsas om den. Tex, skulle hv-familjen kunna ha en mycket fin blogg. Frågan är bara vem som skulle läsa den.

Nej, ut med det gamla och in med det nya. Häremed startar en ny blogg som ska bli hemskt intressant och inspirerande.
Jag kan inte lova att det blir totalt okryptiskt, men jag ska försöka.

Hoppas jag inte har lovat för mycket nu.

Kommentarer
Postat av: rf

jag tycker vi gör en blogg :D hihi

2008-02-03 @ 18:23:14
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: emma

Ja, jag gillade idén själv faktiskt ^^

2008-02-03 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0